En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

lördag 23 januari 2010

Dag 8

Oändligt många gånger har det skämtats om hur upptagna män är av sina penisar - och vi skrattar åt det helt enkelt för att vi, med viss förlägenhet, känner igen oss. T. ex: De av er killar som aldrig har mätt sin penis, räck upp en hand! Och ni som räckte upp handen - fy skäms att ljuga så!

Jag är verkligen inget undantag, och jag studerade min penis noga i morse. Snittlinjen på baksidan ser inte så trevlig ut på sina ställen. På mitten ser det ut som en sorts knöl, och har gjort så hela tiden, och jag undrar om den kommer att jämna ut sig till slut. Det ser lite osnyggt ut runtomkring en del av stygnen också, men jag såg även något som muntrade upp mig: Mellan två stygn hade huden synbart läkt ihop. Den tunna lilla linjen hade helt enkelt slutits! Snittet har nu blivit ett helt och ganska jämnt stycke hud. Kroppen fungerar som den ska, och det borde inte överraska mig - men att se med egna ögon att det nu sker ger mig en viss tröst och lättar något på omedvetna tvivel.

Rent allmänt känns min penis mer fysiskt lugn idag, jag kan inte uttrycka det bättre, och huden ser verkligen ut att läka. Kanske är denna känsla orsakad av en dämpad svullnad.


Sex!

Jag har inte haft utlösning sedan förra söndagen, och det är elva dagar sedan. Det är inget konstigt med det eftersom jag ibland har perioder i 1-2 veckor när jag inte har någon orgasm helt enkelt för att jag inte känner någon lust, och jag har verkligen inte känt något behov sedan omskärelsen!

Emellertid har jag nu börjat känna att det skulle vara väldigt skönt att onanera! Men - bara glöm det tills vidare... Kanske det är ännu ett tecken på läkning - kroppen börjar känna igen könsfunktionera.

  

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar