En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

tisdag 19 januari 2010

Dag 6

Denna dag är i stort sett som gårdagen. Svullnaden verkar ha dämpats lite grann, och så har det vätskat en aning från såret. Inget större drama dock!

Jag njuter mycket av mitt omskurna tillstånd. Eftersom min kropp verkar ha gjort en paus i genital upphetsning så ökar istället den själsliga. Tankar och känslor kan vara väldigt sensuella och upphetsande i sig själva,  även om de inte omvandlas till kroppsliga reaktioner och handlingar. Fler och fler intressanta effekter av den här upplevelsen visar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar