En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

torsdag 14 januari 2010

Dag 1

Det var lite knöligt att lägga sig och sova i går kväll. Hur skulle jag lägga min penis? Vanligtvis sover jag naken, men nu måste jag ha kalsonger. Jag kom på att penis-till-vänster var bästa lösningen och somnade ganska snart. Efter sex timmars ostörd sömn vaknade jag av en erektion. Den åsamkade obehag, men ingen smärta att tala om.

Under hela dagen har jag överhuvudtaget inte haft ont. När jag tog en tupplur på eftermiddagen vaknade jag med en erektion som kändes som den jag hade på morgonen. Inget annat har varit besvärligt, och jag har inte ens tänkt på smärtstillande.

I morgon är det dags att avtäcka penis. Det kommer att bli både spännande och skrämmande att ta av bandaget: Jag har inte den blekaste aning om hur det kommer att se ut!

Håll tummarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar