En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

lördag 30 januari 2010

Dag 15 & 16

De två senaste dagarna har det funnits väldigt lite av intresse att rapportera, men jag måste delge några få ord till "alla mina fans där ute". (Ja, jag vet att ni fördmodligen skulle kunna hålla konfrens i en telefonkiosk!)

Klådan har varit knappt märkbar, och jag har märkt att den uppstår så kommer den inte från ärret, utan från den inre huden (huden mellan snittet och ollonet)! Den delen av huden sväller upp och ner då och då, och inte överallt utan här och där. Jag antar att det fortfarande är en hel del slagg ansamlat där.

Ni är ganska trötta på de här bilderna vid det här laget, eller hur? Den huvudsakliga fördändringen från dag till dag verkar numera vara längden på könshåret!

  

Dag 15

  

Dag 16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar