En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

tisdag 12 januari 2010

Da'n före da'n: I morgon händer det!

Just nu är det precis 24 timmar kvar tills jag ska träffa doktor N för undersökning och, förhoppningsvis, efterföljande omskärelse. Det är dock inte garanterat! Efter undersökning och diskussion kan läkaren säga nej, eller så kan jag säga nej. Men jag hoppas verkligen att så inte blir fallet!

OM omskärelsen utförs kommer jag INTE att kunna springa hem och beundra min nya, vackra penis. I stället kommer jag att kunna se fram emot veckor med en först bandagerad, sedan ful och öm penis. Slutresultatet kommer jag att behöva tålamod med.

Icke desto mindre är jag mycket förväntansfull!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar