En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

fredag 1 januari 2010

Jag har bestämt mig

Snart är jag 43. I mer än tio år har jag närt en växande önskan om att bli omskuren. Den långa tiden av ständiga överväganden fram och tillbaka, återkommande tvekan och rädsla har nu nått sitt slut. Stunden är inne! Nu är det dags att göra verklighet av drömmen och en gång för alla göra mig av med min förhud.  

2 kommentarer:

  1. hei det var en interisant historie du forteller.
    jeg får lyst å snakke mermed deg
    fordi jeg elsker min forhud.
    og vil ikke ta den bort.

    SvaraRadera
  2. Hei Anonym!
    Jeg snakker gjerne med deg, men da må du gi meg en e-postadresse!
    Hilsen KP

    SvaraRadera