En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

måndag 18 januari 2010

Dag 5: Ingen sexig syn

I natt var mitt första arbetspass sedan jag blev omskuren. Jag var tvungen att vara mer eftertänksam med hur jag gick, och mina steg var tämligen försiktiga i stället för raska som de brukar. Jag lindade in penis i gasbinda för att minska skavandet.

De senaste dagarna har tillbringats mestadels i vågrätt läge, så ett arbetspass där min kropp knallar runt en hel del har påverkat välbefinnandet för min penis, men jag kan inte påstå att det var några större problem.

När jag kom hem och klädde av mig kunde jag märka en betydlig ökad svullnad, men tänker ändå att det är ett tecken på att kroppen fungerar och att läkningsprocessen är igång.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar