En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

onsdag 26 maj 2010

4 ½ månader

Inget nytt har hänt sedan förra veckan, jag fick bara tanken att det kunde vara lämpligt att även publicera några bilder av min penis i avslappnat tillstånd, för att möjliggöra en rättvis jämförelse med tidigare foton. 

Var inte rädda för att kommentera!

  

7 kommentarer:

  1. Tack för dina informativa och rättvisande bilder om förloppet! / En som nyligen blivit omskuren

    SvaraRadera
  2. Kul att höra - både att du gillade bloggen och att du blivit omskuren.
    Lycka till - och hör gärna av dig om du undrar något!

    SvaraRadera
  3. Bra info du hade på din blogg. Resultatet blev riktigt bra. Själv är jag också omskuren och trivs otroligt bra med det.

    SvaraRadera
  4. hehe bar att gratulera jag är 42år och nyligen omskuren,har hittat din sida som uppmuntrade mig tackar

    SvaraRadera
  5. Anonym 5 juli:
    Tack, kul att höra! Hör gärna av dig och berätta mer!

    SvaraRadera
  6. Har nyligen hittat din sida,mycket intresant läsning.Din historia är jämförbar med min, fast jag orkade inte vänta så länge. Jag omskars vid 24år, jag är nu 36 och helnöjd.

    SvaraRadera
  7. Anonym 26 september:
    Tack för det. Hade jag varit tillräckligt medveten när jag var så ung hade jag kanske låtit omskära mig tidigare. Nu var jag tyvärr inte det, men bättre sent än aldrig. Bra för dig i alla fall, det gläder mig!

    SvaraRadera