En berättelse om bakgrunden till min önskan att bli omskuren, vägen mot att förverkliga denna önskan samt vad som händer efteråt.

Kommentarer är välkomna, förutsatt att de uttrycks i en seriös och civiliserad ton, samt är relevanta, d.v.s. berör självvald manlig omskärelse.

Tveka inte att skicka e-post om du vill ha personlig kontakt, klicka bara på länken i min profil.



Click the flag for English version!

tisdag 2 februari 2010

Dag 19& 20

Det blir mindre och mindre att rapportera. Nu kan jag onanera fritt igen, och har gjort så ett flertal gånger - det är överflödigt att säga att det kändes ljuvligt! Svullnaden kommer och går fortfarande och ökar efter att jag onanerat, men efter vad jag vet så är det normalt under ännu några månader. 

Jag har bekymrat mig över ärret på framsidan eftersom det stramar, och idag ringde jag doktorn för att fråga honom om den saken. Han rådde mig att vänta ytterligare ett par veckor och återkomma om jag fortfarande har problem med det. Det känns betydligt mycket bättre att ha ringt det där telefonsamtalet!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar